2014. július 2., szerda

Saláta mediterrán módra

Egy kis könnyű, de tartalmas saláta. Végy egy tálat. Dobálj bele tisztára mosott salátaleveleket. (bármit amit szeretsz. Lehet keverve is a rukkolától a fejes salátáig bármit.) Dobálj bele némi olivabogyót, ha van otthon akkor pirított fenyőmagot, apróra darabolt feta sajtot, locsold meg egy kis olivaolajjal, balzsamecettel, kavard össze, és kész. Frissen a legfinomabb. Egy pármai sonka-pecorino sajt előétellel maga a kész menü. Friss, finom, vitamindús, laktató, és semmi ártalmas dolog nincs benne. Diabéteszesek is fogyaszthatják.
Én már csak tudom.

5 megjegyzés:

  1. Ha m àr benne van a feta, akkor kaliforniai paprikát, uborkát, zsenge hagymát is adhadsz hozzá, jó lesz. Ha meg paradicsommal készítem, akkor nem teszek hozzá semmilyen ecetet (bár ez igazán gusztus kérdése).

    VálaszTörlés
  2. Hát igen! Én is szeretem a paradicsomos változatot. (is) És ezt sem tudom kétszer egyformára kutyulni, hisz mindig az éppen szezonális hozzávalókkal készítem. De paradicsommal valóban mennyei!

    VálaszTörlés
  3. És hol a fotó? :o)))))

    Ezt meg Ilcsi fogja elkészíteni.- Nálunk ő a saláták nagymestere.

    VálaszTörlés
  4. Avtegnapi helyben elfogyott. Ma is hozott egy fej salatat, mondvan, van meg feta meg olajbogyo otthon.

    VálaszTörlés