2018. január 10., szerda

Sajtos csirkecicik



Ma megbízást kaptam a "sajtoshús" nevű étel elkészítésére. Ilyen formában ezt én még nem követtem el. I. ismertetője valahogy így hangzott:
     "A csirkemelleket felszeletelem. Én nem szoktam klopfolni, mert nem fárasztom magam ezzel. Ezután kevés olajon hirtelen megsütöm kicsit, majd egy kizsírozott tepsibe rakom le a szeleteket. Fűszerezem, valami ételízesítővel, vagy sóval, borssal. Rengeteg sajtot reszelek, egy tálban összekeverem tejföllel, majd ezt a mixet rákenem a szeletekre. Aztán alufólia alatt megpárolom kb. 45 perc, majd leszedem a fóliát és pirosra sütöm. A köretet rád bízom."
Nos én eszerint valahogy így fogom elkészíteni.
Amúgy én a csirkemellet nem tartom valami sokra, de ha valaki szereti... Úgy vagyok vele, hogy a csirkemelleknek örüljenek a kakasok... "Nekem speciel a Sultz Gizi" ahogy valamikor a Voga Turnovszki búgta a rádióban.
Pedig biztosan finom, hiszen mostanában a csirkéknek másuk sincs csak mellei meg combjai. Micsoda világ! :-)
Ha már rámbízták, hát rizibizi lesz a köret. Punktum! :-)

Basszus! Ildi! Ez nagyon bejön! Ha így folytatod beállok kakaskának!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése